Site icon NAŽEHLOVAČKY.online – svět nažehlovaček

Vše o nákupu

Jak vybrat a nakoupit zboží

 

Jak vybrat zboží

 

Orientace v našem eshopu je velice jednoduchá. Zboží jsme přehledně roztřídili do několika kategorií. V dané kategorii je možné v levé části stránky zboží filtrovat a značně si tak zjednodušit výběr. 

Poté, co si otevřete stránku daného zboží, si níže na stránce daného produktu můžete přečíst detailní popis a další informace. 

Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na výběr velikosti, zvolte počet ks a pak tlačítko Přidat do košíku. Zboží se do košíku uloží. Poté můžete eshop dále procházet, nebo přejít rovnou k pokladně.

Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na Košík vlevo nahoře.

 

Jak vyplnit a odeslat objednávku

 

Jakmile budete spokojeni s výběrem zboží, běžte do Košíku. Jste-li spokojeni s výběrem, zvolte pokračovat k pokladně

V pokladně vyplníte doručovací a fakturační adresu, vyberete si způsob dopravy a platby zboží. Kliknutím na odeslat objednávku zároveň souhlasíte s našimi Obchodními podmínkami a objednávku odešlete.

Pokud nám chcete k objednávce něco sdělit, napište to do poznámky objednávky v pokladně. Pozor! Napsáním poznámky k objednávce se termín dodání zboží může prodloužit, pokud tam například budete mít nějaký nestandardní požadavek a my se Vám nebudeme moci dovolat.

 

Jak objednávku potvrdíme

 

Ihned po odeslání objednávky Vám do emailu dorazí potvrzení objednávky. V tomto emailu budete mít veškeré informace, objednané zboží, způsob dopravy a platby a další informace.

 

Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů jste udělali překlep v emailu, opravíme Vám ho.

Jak objednávku zpracujeme

 

Po objednání objednávku zpracujeme a budeme Vás případně informovat o termínu dodání, pokud není do druhého dne.

Následně objednávku vyfakturujeme a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Poté zboží odešleme.

 

Faktura ke zboží

 

Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte na email, který jste vyplnili v objednávce.

Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.

Záruční list

 

K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí nákupní doklad (faktura), který jste od nás obdrželi emailem.

 

Doručení a platba za zboží

 

Jak zboží doručíme

 

  • Doručení na adresu 
  • Doručení na výdejní místo
  • Zboží si vyzvednete na naší provozovně v Chrudimi.

 

Jak zboží zaplatíte

 

Zboží můžete uhradit několika způsoby. Způsob platby si vyberete v pokladně.

  • Zboží zaplatíte ihned v pokladně QR kódem. Rychlé, bez příplatku.
  • Zboží zaplatíte dobírkou při převzetí. Rychlé, ale do určité hodnoty objednávky s příplatkem.
  • Zboží zaplatíte bankovním převodem. Zboží odešleme až poté, co obdržíme platbu na náš účet. Informace k provedení bankovního převodu Vám zašleme emailem.
  • Pokud si zboží vyzvedáváte u nás v Chrudimi, můžete zaplatit hotově nebo QR kódem u nás na provozovně.

Platba QR kódem

Zboží zaplatíte ihned v pokladně vygenerovaným QR kódem, který vám přijde i do potvrzovacího e-mailu.

Pokud Vám platba kartou neprojde, například nemáte povolené platby na internetu nebo na kartě nemáte dostatek prostředků, nezoufejte. Není potřeba dělat novou objednávku, dostanete od nás upozornění emailem, že objednávka není stále zaplacená a budete moci objednávku zaplatit znovu.

 

Kdy zboží dostanu

 

Veškeré zboží vyrábíme! 

Každý produkt vyrábíme zvlášť dle vaší objednávky. Standartně zvláváme výrobu během 1 pracovního dne, tzn. že dnes objednáte a druhý den odesíláme (občas se nám podaří odeslat týž den). Dle vytížení se může výroba prodloužit. V tomto případě jste ihned kontaktováni.

V případě, že chcete při předchozí domluvě dodat vč. textilu (potištěného i nepotištěného), závisí na dostupnosti a výroba se může prodoužit. To však vždy po předchozí domluvě s Vámi.

 

Jak přebírat a zkontrolovat zásilku

 

Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat balík, aby nebyl poškozený – proříznutý, poškozený roh, promáčklý obal. Pokud naleznete poškození, před převzetím zásilky toto nechte zapsat do přepravního listu. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.

Po převzetí zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.

Pokud zásilku nezkontrolujete a pak nám zavoláte, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození nedošlo při aplikaci a reklamaci není možné přijmout!

Bezdůvodné nepřevzetí

 

Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.

Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.

Co dělat, když zboží dorazí poškozené

 

Pokud poškození zjistíte před převzetím zásilky, zboží nepřebírejte a zavolejte nám.

Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email info@dapradirect.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.

Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.

Co dělat, když ve zboží něco chybí

 

Pokud zjistíte, že v balení zboží chybí (ač neradi, ale i to se stát může, jsme jenom lidi) zavolejte nám. Ověříme, zda bylo součástí výroby a dopošleme Vám je.

Dobré bude také všechny díly vyfotit a zaslat na email info@dapradirect.cz , abychom věděli, co v balení je a není.

 

Co dělat, když se mi zboží nelíbí a chci ho vrátit

 

Pokud chcete odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit, zašlete nám ho prosím na naši adresu spolu s číslem objednávky nebo faktury a číslem bankovního účtu, kam chcete vrátit peníze.

Zboží můžete vrátit do 10 dnů od doručení.

Exit mobile version